mun. Chișinău , str. București 23a, bir.401   +373 78 008 715

Marți, 22 Septembrie 2015 00:00 Scris de 

Dacă  ai deja un site dar nu ai bani suficienți pentru promovare, există câteva metode de care ai putea ține cont pentru a te face cunoscut. Metodele de promovare gratuite sunt valabile atât pentru companiile cu bani mulți cât și pentru cele cu bugetul mai restrâns sau companiile abia lansate pe piață.

Untitled-1Într-un articol anterior am vorbit despre necesitatea promovării web site-ului, care nu este doar recomandată, ci obligatorie. Aici v-om vorbi despre metodele de promovare gratuită care te vor ajuta cu siguranță să devii cunoscut.

Metode de promovare gratuită a unui site:

1)  Rețele de socializare -    cea mai des întâlnită metodă de promovare și destul de eficientă pentru companiile din domeniul vânzărilor dar mai puțin eficientă pentru alte domenii, cum ar fi cel social. Oricare ar fi domeniul de activitate, scopul final ar fi creșterea reputației brand-ului. Aceasta presupune înscrierea ca membru pe rețelele de socializare și postarea informației utile, ofertelor, reducerilor cu link la web site-ul tău.

2)  Publicarea articolelor pe blog -  Blogul este o pagină imposibil de a fi exclusă de pe site. Avantaje lui le găsiți aici și nu te costă absolut scrierea unui nou articol nou.

3)  Campanii de email -   Destul de eficiente dacă canalele au fost alese prin metode corecte și abonații au manifestat anterior un interes de achiziție.

4)  Site-uri de anunțuri -  În Moldova avem o mulțime de site-uri de anunțuri, cum ar fi : www.999.md,  www.anunturi.md,  www.299.md,  www.3333.md,   www.anunturi.md,  www.agrogo.md,  www.anunturimd.net , precum și multe altele care au posibilitatea de a-ți publica anunțul rapid și gratuit. Reclama pe aceste site-uri nu implică o creștere semnificativă în motoarele de căutare dar poate aduce trafic și genera vânzări.

5)  Publicitatea prin bannere, logo, link-uri plasate pe site-urile partenere -   Site-urile partenere sunt o metodă eficientă de recomandare a companiei tale. Ai parteneri care te pot recomanda? De ce să nu o faci online?

6)  Semnatura de email -   Da, chiar poți ajunge la clienții potențiali prin semnătura de email. Cum poți să faci asta? Adaugă numele tău și adresa URL a site-ului propriu sub fiecare mesaj expediat. Deși e o metodă simplă, în practică nu se utilizează întotdeauna.

7)   Identitatea vizuală -  Logo - Papetărie: foi cu antet, cărți de vizită, calendare, ambalaje - Imprimări textile: tricouri, eșarfe, uniformă îmbracată de către angajați. Folosește orice modalitate de afișare a logotipului, culorilor sau simbolurilor specifice companiei tale. Ține minte, un potențial client trebuie să vadă de cel puțin 7 ori numele sau logotipul tău ca să te rețină. Așa că nu pierde orice ocazie de a te face mai bine văzut!

 Ai nevoie de un sfat, dă-ne un semn!

Citit 129132 ori Ultima modificare Miercuri, 16 Decembrie 2015 15:18

Cine suntem?

 

Compania PROwebdesign a fost creată cu scopul de a te ajuta să îți crești afacerea cît mai rapid și eficient promovându-te pe online.

Contactează-ne

Pentru consultații sau sugestii și reclamații ne poți contacta: 

  

Republica Moldova, mun. Chişinău
  str. București 23a, of.401
  fix: +373 22 008 715
  mobil: +373 78 008 715
  email: prowebdesign.md@gmail.com
  skype: prowebdesign.md

Arată-ne că ne placi!